jaforrealzzz

Alla inlägg under december 2012

Av Jesper - 31 december 2012 14:28

  

image
    
    
    


Av Jesper - 31 december 2012 13:54

Alla bloggläsare. Hoppas ni får ett riktigt bra slut på 2012.


Mitt nyårslöfte blir att jag skall hinna få mitt körkort innan jag fyller 19 den 14 Juni.

Vad har ni för nyårslöfte? 

Av Jesper - 30 december 2012 18:27

                    



Lindsay, Lindsay, Lindsay... Jag har sedan första gången jag såg Föräldrafällan avgudat denna unga kvinna. Jag tycker verkligen om henne fortfarande och jag tycker det är synd att hon har sina upp och nedgångar. Ni får tycka vad ni vill om henne och vad ni än säger så kan jag förstå er. Men alla är inte perfekta, ingen är! 

Av Jesper - 29 december 2012 23:55

Börjar med dagarna bli mer och mer nervös inför detta! Och inte nog med de så tror jag att jag kommer att ångra mig, bla, bla, bla. Det är ju trotts allt min första tattuering. Men jag kommer göra den. Det är ju trotts allt något som betyder mycket för mig. En annan sak om jag gjorde en tattuering som inte har någon betydelse.

Tattueringen sår för familj på hebreiska och skall ha den placerad på mitt vänstra revben så det är nära mitt hjärta. På så sätt kommer 'familj'en alltid vara nära.

Av Jesper - 29 december 2012 23:44

Go kväll läsare <3
Ligger just nu i den mjukaste sängen jag någonsin har legat i. Hur go!!

Jag har konstigt nog en tendens att blogga på kvällarna. Är det för att jag sover på dagarna som en fladdermus eller år jag bara lat? Den frågan kan diskuteras. Orkade inte se klart på Sagan Om Ringen idag, det får jag nog se om jag kan fixa under nästa vecka. Måste ju se The Hobbit som går på bio nu.

Och när vi ändå är inne på BIO. Jävlar vilka många bra filmer det kommer 2013!!!
? So Undercover
? Jurassic Park 3D
? Pitch Perfect
Sedan får vi ju inte glömma Hunger Games 2.
Och mycket mycket mer!

Nä nu skall jag nog söva! Godnatt <3

Av Jesper - 29 december 2012 21:30

Hellue blogreaders!! Hoppas era mellan dagar har varit super och att nu har köpt massvis med saker på rean. Själv har jag inte köpt något, är just nu hos mormor och njuter av de lugn som är här. Idag har jag passat på att övningsköra och nu också köpt en pressent till min kära syster som fyller 13 idag! Helt sjukt. Känns som om det var igår hon bara var 5. Haha!

Nu skall jag passa på i reklamen av Sagan Om Ringen att publicera detta inlägget som jag har haft färdigt ett tag nu.

Ledsen för dåliga blogginlägg just nu. Men vill inte sitta vid dator just nu när jag är på 'semester' hos mormor. Haha.

Pöööööös!!

Av Jesper - 27 december 2012 12:02

Har nu kommit hem från en underbar morgon på gymmet! Hatar dock att gå upp tidigt, ställde klockan på Kvart i 8. Haha men nu när man är klar och vet att man har tränat känns det helt super.

Nu skall jag ta mig i kragen och plugga lite teori. Nu vill jag ha körkort!!!

Av Jesper - 26 december 2012 15:17

 


Hay lovers! 

Sitter just nu på golvet i mitt rum framför datorn. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att äta och spenderat tid med familjen. Rätt skönt ibland…

Skall ändra lite på bloggen hade jag tänkt, ny header, färger med mer.

Senare skall jag försöka kolla på några avsnitt av One Tree Hill. Det var ett tag sedan jag kollade och känns som om jag måste bli klar snart. Det är nu andra gången i rad som jag ser den. (säsong 1-9). Den är ju för mysig.


Smakade idag på Irish Cream och den var inte lika go som vaniljen. Den smakade typ inte så jätte mycket. Men den var ändå så att den går att dricka.

Skriver lite mera snart! PÖÖÖÖÖS 

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards