jaforrealzzz

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Det Började (inte) Bra!

Av Jesper - 22 januari 2013 20:59

- Jag hatar att jag inte kan centrera bilderna på bloggplatsens iPhone App, fix that! -

Hey on you! Yes you, who else?
Ush denna dagen har inre varit roooolig.. Nope! Började med att jag vaknade alldeles för sent. Och Jesper tycker inte om att stressa på morgonkvisten. De är något av det värsta jag vet! Anyway. Kom med tåget jag skulle ta, pust!

Kl 10 var det dags för de vi alla gillar nämligen gå till tandläkaren. Där jag skulle laga en tand, så i med bedövning och hela borr sättet i munnen. Tummen upp!

Och pga att jag vaknade för sent så har jag varit alldeles för trött och inte orkat tänka friskt. Hanna drog med mig till gymmet efter skolan och kände mig nöjd när jag gick hem. Nu är jag så trött så funderar på att lägga mig. (Efter Hollywood wives, á la Sweden)

Natti! ZzZzZzZz

 
 
Nathalie

Nathalie

22 januari 2013 22:14

Älskling, älskar att du pratar om dig själv i tredje person <3 Haha söt

http://www.nessiee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper - 28 januari 2013 21:37


    Har ny bytt till blogg.se! Jag hoppas verkligen att ni som följer mig här kommer fortsätta följa mig på min nya och bättre blogg. Ni kommer få mer uppdatering och mycket mer att läsa om! Jag hoppas att ni kommer gilla den och att ni är redo ...

Av Jesper - 28 januari 2013 16:25

Ikväll kommer ni få se en förändring här på bloggen, typ.    Detta är ett svårt beslut jag kommer att ta och jag hoppas ni kommer att stanna trotts detta. Jag vill inte avlöja detta en men lägger ut det innan 20:00!   Puss <3 ...

Av Jesper - 27 januari 2013 23:27

Godkväll! Haha känner att det börjar bli lite mycket Godmorgon och Godkväll här på bloggen nu. Men jag har så mycket för mig så det blir sällan något Goddag inlägg. Ligger i min sköna säng med Nathalie bredvid. Har nu kollar klart på The Room...

Av Jesper - 27 januari 2013 10:56

Boom boom pow! Godmorgon! Ligger fortfarande nerbäddad i sängen. Skall snart gå upp, äta go frukost och sedan måste Nattis jobba. Då skall jag nog passa på att kolla på lite serier. Nä nu är jag och Nathalie hungriga! Peace out! ...

Av Jesper - 26 januari 2013 21:03

Sitter i soffan, åkte med mamma till Frölunda Torg där vi mötte upp Mormor och hennes man. Tog en fika och åkte sedan med mormor hem. Ja, sitter i soffan och kollar på Stjärnorna På Slottet. De är Robert Gustavssons dag. Han har en helt otrolig berät...

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards