jaforrealzzz

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Jesper - 2 januari 2013 23:30


Har precis kollat klart på ett avsnitt av One Tree Hill, Gud va jag älskar denna serien. Det är nu andra gången jag kollar på den.. Jag började om precis efter jag hade sett klart på Säsong 9 som är den sista. Det bästa är att jag inte tröttnar, men jag tror oxå att det är för OTH är den ända serie som jag kan relatera till på något konstigt vänster  Men det är bara något som gör så att jag kan se mig själv i serien, haha ni bah jaha?


Nu skall jag släcka ner och försöka sova, det gick inte så jätte bra igår hoppas att de går bättre ikväll. 

Imorgon blir det träning igen. sedan måste jag hem och göra ointressanta saker så som, tvätta och städa. 


Ha de nu super! C ya sooon! <3

Av Jesper - 2 januari 2013 19:31

 


Satt inne på YT och kollade lite på olika Covers och så fann jag dessa två. Sheeeeet Va dem 

är bra!! Kolla in Mike, Rysningar och glädje! 





 

Av Jesper - 2 januari 2013 19:05


Jag älskar att läsa era bloggar.

Demi Lovato gillas mer och mer varje gång jag lyssnar på Unbroaken.

Skall jag vara ärlig är så är jag rätt så nervös inför tattueringen.

Jag älskar att göra designer till bloggar, men jag använder dem alldrig. Jag gör dem och sedan blir det jätte tråkigt att sätta in dem, haha.


Av Jesper - 2 januari 2013 19:01

Tänkte visa er vad jag kollar och skall börja kolla på! Jag har alltid följt One Tree Hill och Once Upon A Time. Men eftersom det är ett nytt år vill jag börja kolla på nya saker. De övriga serierna kommer jag börja följa nu och hoppas att dem skall duga (är rätt så kräsen). 


Vad kollar du på för serier just nu?


Av Jesper - 2 januari 2013 16:24

 

Av Jesper - 2 januari 2013 15:11

Är nu hemma från gymmet. Det blev ett härligt pass och det känns nu efter åt att jag jobbade hårt. Jag var såklart nära på att missa bussen som konstigt nog bara hår en gång i timmen, men med lite spring så hann jag. Haha typiskt mig -.-

Bloggar snart igen, skall äta och duscha och göra lite andra saker. Jag kommer idag skapa TVÅ nya kategorier oxå! Stay tuned.

Av Jesper - 2 januari 2013 13:00

Japp då stucker man och tränar nu! Täcker nu börja träna 40min mer än vad jag har tidigare. Brukade bara träna 1h. But it is time to do some changes!!


GLÖM nu inte av att kommentera era frågor till video inlägget, du läste rätt. Jag har beslutat att göra en video istället för ett tråkigt inlägg. Men för att det skall bli av. KOMMENTERA om de är något ni undrar över mig, det kan vara allt från intressen till storlek på skor. It's all up to YOU.


Nä nu måste jag gå! Bloggar mer när jag kommer hem! PÖÖÖÖÖÖÖS!

Av Jesper - 2 januari 2013 01:05

Ni glömmer la inte att följa mig på instagram? - j3sper

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards