jaforrealzzz

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Jesper - 12 januari 2013 20:18

Godkväll! Sitter just nu i Nathalies mysiga lilla röda soffa och hon är nog lite grinig över hur lång tid det tar för mig att höra detta lilla inlägg så jag skall fatta mig kort.


Skall nu börja kolla på dessa två filmer, The cabin in the woods & Lovligt byte med Katherine Heigl. En skräck och en thriller/komedi, perfa!


Ha en skön kväll. Powwww!

Av Jesper - 12 januari 2013 14:33

^ Gammal bild... ^



Sitter nu med Nathalie hemma hos mormor i vardagsrummet där uppe med var sin dator i knät.(vi har ju tydligen inga liv) Tycker det är så himla skönt att komma bort från familjen och alla syskon ibland och åka till en plats som hemma hos mormor och bara vara. Kanske bli lite bortskämd och känna sig utvilad över en helg tills man är på väg hem till vardagen igen. 


Vet inte vad ni tycker om att åka till mormor och morfar respektive farmor och farfar, men eftersom jag har rätt så unga mor och farföräldrar tycker jag det är super kul. Speciellt om man har kompisar man älskar i närheten. Och det är precis det jag har här.


Snart funderar jag på att få ner Nathalie till maxi och kanske hyra en film. Men eftersom hon är son hon är kanske hon har andra tankar eller idéer. Så vi  får se om vi bara kommer sitta här med en kopp tea och datorn i knät eller om vi hittar på något annat. 


Haha och Nathalie eftersom du kommer läsa detta så vill jag att du kommer på något snart! ;)


Av Jesper - 12 januari 2013 12:53

Sitter i bilen på väg till mormor och Nathalie. Det skall bli en riktig mys dag och får se hur mycket bloggning det blir. Ha en bra lördag. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards