jaforrealzzz

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Jesper - 1 januari 2013 23:52

Det är nu 2013 och känner på mig att detta kommer bli mitt år, mycket roliga saker kommer att ske. Och förhoppningsvis något ni alla kommer att gilla! Jag kallar de, My Year 2.0
(Löjligt ja veeeeeet. No Hate!)

Ligger i sägen och tänkte göra ett inlägg! Haha.

Nej men jag ligger och funderar över vad komma skall. Jag kommer detta året, start imorgon ändra en hel del på min osunda livsstil. Jag tycker att jag äter och äter men det händer inte så mycket. Jag är rätt så mager väger under de jag skall och skall nu ändra på detta. Jag skall börja äta friskt och träna oftare. Men det skall inte bli så att jag inte orkar utan lagom mycket.

Jag skall oxå bli mer självsäker, just nu är jag jätte blyg och vågar inte bjuda på mig själv helt till 100%. Detta skall ändrad.

Den stora ändringen kommer bli inom bloggandet. Jag skall försöka ta bloggen på fullaste allvar! Som träningen. Regelbundet men ändå inte så att jag tillslut tröttnar.

Jag kommer de närmaste dagarna göra en liten 'fråge stund' så är det något jag har varit otydlig med får du mer än gärna fråga vad du vill. Antingen kommer jag göra ett video-inlägg eller vara tråkig och skriva upp frågorna och svaren under. Men det kanske är bättre med video för då får ni samtidigt en mer personligare Jesper.

TIPS: bara de bästa frågorna kommer med! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards