jaforrealzzz

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Jesper - 8 januari 2013 19:13

 

 

Jag har en tendens att köpa saker jag inte behöver. 

Jag hatar när folk avbryter mig när jag pratar med någon annan och är mitt i en mening, men ibland gör jag samma sak. Oops!

Det bästa jag vet är att få umgås med min favorit tjej, Nathalie!

Spindlar är det äckligaste jag vet. Ser jag en i mitt rum ropar jag på mamma. AKWARD!

De jag hatar med tandställningen är jag inte kan tugga tuggummi. 

Är det bara jag som hatar skolan?



Av Jesper - 8 januari 2013 15:55



Av Jesper - 8 januari 2013 15:45


Jag tycker bara att serien blir bättre och bättre. Catherine och Vincent, WoW! Dem har en sjuk stark kemi. Det är väldigt sällan jag blir så fast vid ett par redan i första asvnittet Tycker verkligen ni borde se den. Om ni vill se den på datorn som jag kan du gå in HÄÄÄÄÄÄR!

Av Jesper - 8 januari 2013 15:17

  

  


Måste bara tipsa om dessa två låtarna! Beyonce I Was Here är ju den bästa och mäktigaste låten någonsin enligt mig. Och videon gör den nästan bättre. Älskar hennes album 4 som jag tycker ni borde lyssna på om ni inte redan har gjort det.


One Direction Kiss You är ju en helt fantastisk låt. Brukar inte alls lyssna på dessa grabbar men denna låten tycker jag ändå om. Haha och videon är ju bara för skön!



Av Jesper - 8 januari 2013 13:06


Av Jesper - 8 januari 2013 11:59

Äntligen en häääääärlig vaniljlatte made by me!

Har nu flyttat mig från soffan till mattan och lyssnar på hög musik så att alla utanför hör såg jag nu. Oops! Haha...

Skall snart fota lite. C ya!

" I'm living in peace! "

Av Jesper - 8 januari 2013 11:28

Haaaaai! Tog denna fantastiska bilden på vägen hem från skolan. Är man stolt eller är man stolt?
Ligger i vår stora soffa nu och väntar på bättre tider. 30 min kvar ungefär. Haha!

Nä men kollade fel på schemat och jag ljög för er. ((SUCK)) Jag sa att jag skulle vara hemma ca 12 men jag var ju hemma 10:39 för att vara exakt. Hur kan en engelskalektion vara från
8:20-11?
Detta är ett klartäcken på att jag var trött imorse. Haha. -.-'

Nu skall jag snart göra en vaniljlatte och lite smör Gåsar! ;)

Av Jesper - 8 januari 2013 11:27

Haaaaai! Tog denna fantastiska bilden på vägen hem från skolan. Är man stolt eller är man stolt?
Ligger i vår stora soffa nu och väntar på bättre tider. 30 min kvar ungefär. Haha!

Nä men kollade fel på schemat och jag ljög för er. ((SUCK)) Jag sa att jag skulle vara hemma ca 12 men jag var ju hemma 10:39 för att vara exakt. Hur kan en engelskalektion vara från
8:20-11?
Detta är ett klartäcken på att jag var trött imorse. Haha. -.-'

Nu skall jag snart göra en vaniljlatte och lite smör Gåsar! ;)

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards