jaforrealzzz

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Jesper - 25 januari 2013 20:59

Nu är det som vi alla längtar efter på måndagar, nämligen mys hemma i soffan en fredagskväll, när man vet att man kan sova läääänge imorgon. Just nu upplever jag denna härliga känsla och jag njuter varje sekund. Kollar nu på film med Mammi, Haha tänker bara på Tabitha aka Mia Skäringer haha nu saknas bara Pappi... :/

Av Jesper - 25 januari 2013 15:35

Haha mobba inte bilden! o god!
Är nu hemma från en härlig massage som vi hade istället för att ha vanliga lektioner. SUPER skööönt! Det har verkligen varit en skön skoldag. Haja som ni kanske kan se.


Skall samla mig, dricka vatten och ta det lugnt innan jag skall hämta Filip. Sedan hoppas jag att mammi har med sig Thai-Mat, är riktigt sugen på det nu! Lets pray.


Bloggar mera senare ikväll, pöööös!

Av Jesper - 25 januari 2013 09:21

Godmorgen! Roligt att jag blandar Svenska Engelska och nu Norska här på bloggen! Jasså inte?


Sitter nu och skall plugga till ett prov vi skall ha på Tisdag nästa vecka, men som alltid kan jag inte få någon ro och ta mig i kragen och faktiskt plugga. Det är alltid något som är mycket intressantare som att blogga. Hehe!!


Just nu tjötar jag lite med Hanna och lyssnar på Believe med Justin Bieber samtidigt som jag dricker kaffe! Gött gött.


TGIF! Jag känner verkligen att jag behöver helg nu. Har längtat hela veckan efter fredag. Skall bara slöa. Nä nu måste jag försöka plugga lite innan läraren kommer.


Bloggar mer när jag kommer hem!


Gigantiske god! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards