jaforrealzzz

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Jesper - 16 januari 2013 22:41

Har nyss kollar på Mia På Grötö, hon är för go. älskar verkligen Mia så rolig och helt underbar. Men nu ligger jag just nu i min säng och sparar lite bilder från Camera+ till iPhones bild app. Haha.

Det blev tyvärr ingen träning idag och det kommer inte bli någon imorgon heller. ((Suck)) men sheeeeat va träningsvärk jag har i magen, bra men ont för de. Detta betyder ju bara att jag kämpar och sliter på gymet. Haha..

Skall passa lillebror imorgon kväll därför blir de ingen träning. Får kämpa hårdare nästa vecka istället. Och de är straffet man får ta. Hoppas alla mår bra för övrigt

Nu skall jag släcka ner och söva!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards