jaforrealzzz

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Jesper - 14 januari 2013 21:06

Sitter just nu i min sköna säng och lyssnar på TayTay! (Taylor Swift). Som om det inte var nog så visade Nathalie mig en video på när Selena Gomez släpper loss till I Knew You Were Trouble av TayTay. Så J'''la bra! Får rysningar bara jag tänker på den. Synd att den är så kort ba, Lägger in den i inlägget så ni kan få se själva. 


Idah va det tillbaka till gymmet, Äntligen är man igång. Tränade från kvart över 3 till 5 haha. Är helt slut nu. Imorgon är jag tillbaka igen och skall oxå träna resten av veckan tillsammans med Hanna och Sofia. 



Av Jesper - 14 januari 2013 09:15


Jag och Nathalie har så länge jag kan minnas alltid velat åka till USA. Och i lördags satt vi och pratade rätt mycket om detta, bland annat att vi skall försöka boka flyg till att resa iväg i början av 2014. först ville vi/jag fira nyår i New York tillsammans med henne. men ju mer jag tänker efter åker jag hellre bort från kylan och till Los Angeles istället. 

 

Om detta skall bli av måste vi jobba rövarna av oss i sommar vilket jag inte har något emot, jag får ju något bra för det senare. Riiiiiight? 

 

Jag har en känsla av att detta år kommer att erbjuda så mycket äventyr. Nu på Februarilovet kommer vi att ha mormors och hennes farfars hus för oss själva, sedan åker vi till Stockholm för att se Justin Bieber och sedan får vi se vas hon bjuds. 

 

= Ett minne för livet <3


Av Jesper - 14 januari 2013 09:07

Sitter nu i soffan och degar och kollar på när snön faller ner sakta från himlen. Idag börjar vi 12:20, göööt precis vad jag behver på en mondag som denna. 


Efter skolan kommer jag och Sofia åka in till gymmet en stund. Känner att jag behöver komma igång nu vilket skall bli skönt....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards