jaforrealzzz

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Jesper - 3 januari 2013 19:16

De märks att man är hos mormor, och jag älskar det! Har nyss ätit en baguette med rostbiff och Barbecuesås, och sallad såklart! Gotta stay healthy!!

Passade oxå på när jag var på Backaplan att gå in på Chilli! Där inne hittade jag två tavlor med citaten "Happiness is not a destination. It's a way of life" och en annan med "A house is made of walls and dreams, a home is built of love and dreams Family"
Som jag skulle vilja köpa, kollade dock inte priset men kan garantera er att den är rätt så dyr.

Sitter nu i soffan med en kopp Tea och en påse Pågens Gifflar och kollar på En Plats I Solen. Haha (sa jag att jag är hos mormor)!!

Snart skall jag bege mig till grannen för att kolla på Indiana Jones och kristalldödskallens rike klockan 20:00.

Ha de gött så länge! <3

Av Jesper - 3 januari 2013 15:24

Har idag tränat igen. Härligt härligt!! Var på crosstrainern i 30min och sedan i cirkel rummet en stund.

Har nu packat väskan för att åka till mormor för att imorgon jobba hos mormors man. Alltid lika trevligt med extra och snabba cash! $$$$$

Jag och Nathalie skall ju se Justin i Stockholm i april så all inkomst man kan kärna och sedan lyckas spara är toppen. Tror att jag kommer få 500kr.

Ikväll blir det Indiana Jones och kristalldödskallens rike
20:00-22:25 på Kanal 5. Älskar dem filmerna. Annars vet jag inte om de blir så mycket bloggning ikväll och imorgon. Isåfall imorgon kväll. Men skall göra mitt bästa! I promess you <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards