jaforrealzzz

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Jesper - 21 januari 2013 21:05

Från min instagram @j3sper


Gokväll, just nu sitter jag i sängen och lyssnar på Zaras EP och bara njuter av mitt te. Imorgon blir det ennu en skoldag. boring, men vad gör man inte?


Säger nu godnatt. Glöm inte TÄVLINGEN. Pööööös!


Av Jesper - 21 januari 2013 20:48



Äntligen! Här är hon Zara Larsson. Älskar hela Ep:n. De bästa låtarna enligt mig är, When Worlds Collide, Uncover och It's A Wrap. Jag tycker verkligen ni borde lyssna. Ett unik sound blandat med Beyoncé och Rihanna. Mysig R'nB.

Av Jesper - 21 januari 2013 17:19

Tjenare... Är nyss hemkommen från skolan där sista lektionen var simning. Det är jätte skönt att gå kasta kläderna och simma några meter. Not. Jo älskar att simma men inte kråla 100m klarade bara av 30, knappt. Men svin bra träning så det är ju alltid ett plus.

Är de bara jag som tyckte de var kallt ute nu säkert en -30 kändes de som. Och så badning innan man går ut. Toppen.

Skall snart sätta mig i sängen och göra ett litet chema om hur jag skall äta några veckor framöver. Jag tänkte äta var tredje timma och inte bara en fruk utan tänkte ställa mig och göra crêpes inlindad i bacon och tunna falukorvs bitar. Mumma! För jag känner att jag går hungrig i skolan Sven när jag äter av skolmaten. Plus att jag tränar efter skolan, inte bra! Så för att undvika hungern skall jag då äta något mer mättande var tredje timma.

Behöver er hjälp, vad tycker ni?
Är detta bra eller är jag bara fånig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards