jaforrealzzz

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Jesper - 6 januari 2013 20:48

Helllue! Sitter i soffan och kollar flyg till New York. Funderar starkt på att åka dit över nyår 2013/2014. Men kan tyvärr inte boka än eftersom det är alldeles för långt kvar. Aja! Har inga pengar nu ändå. Haha. Men det hade varigt fett kul.

Skall nog göra mig klar för sängen och kolla på One Tree Hill. Kan just nu inte kolla på de andra serierna pga att vårt nätverk krånglar, vill hälsat inte använda min internet delning på mobilen. Så jag får nöja mig med de ja har.

Ha de så bra! Vissa utav er börjar skolan imorgon. Lycka till. <3

Av Jesper - 6 januari 2013 19:01

 


Haha jag gjorde denna bild på Miley och Liam innan vi åkte till Allum. Ja detta bevisar hur tråkigt jag har haft idag. Ta den inte seriös! Haha…


Av Jesper - 6 januari 2013 19:00

 


Vi åkte till Allum, men som vanligt när man inte skall köpa något hittar man massvis med saker man vill ha. Måste ha pengar nu till tatueringen så kan just nu inte köpa något. Men nu vet jag vad jag skall köpa när jag har gjort min lilla tatuering! Haha. Nu skall jag bara ta det lite lugnt, skall passa min lillebror imorgon. Så vi får se vad vi skall hitta på för bus! 

Av Jesper - 6 januari 2013 13:40

 


Har typ inget att göra så började jobba lite med photoshop. Haha. Vad tycks?

Av Jesper - 6 januari 2013 11:18

 
 


Godmorgon på er! En skön morgon med go frukost, perfekt precis innan träningen tänkte jag. Jag va jätte taggad på att träna idag. När jag hade kommit en bit fick jag ett sms av Sofia som skulle träna lite innan mig och Hanna om att gymmet var stängt idag. Haha WTF. Så typiskt! Aja nu sitter jag framför datorn och lyssnar på Glee och Taylor Swift. Suprise, suprise!

Skall snart kolla på One Tree Hill tror jag… Vi får se!


Idag vill min syster åka till Allum, ett stort köpcenter för dem som inte vet, eftersom hon fick massa pengar igår. Så vi får la se vad som blir av.

Ha det bra så länge! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards