jaforrealzzz

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Jesper - 19 januari 2013 20:36


Jag har en tendens att glömma en sak jag skall göra precis innan jag faktiskt skall göra den.

Är det bara jag som tycker att det är jobbigt med matte, Lös dina egna problem!

Jag längtar så sjukt mycket till Justin Bieber konserten i Stockholm nu. Var är min tidsmaskin?

Jag tycker att Göteborg är för litet och New York för stort för mig. I mean, it’s never going to happen!

Nicki Minajs låtar blir bara bättre och bättre I mina öron.

  

Av Jesper - 19 januari 2013 20:14


Godkväll, sitter i sängen nu igen. Gör inte jag något annat? Nope!

Det blev inte som jag hade trott, jag städade och möblerade om ändå. Trodde inte jag skulle orka detta, but i did. Så nu är jag nöjd, rummet har fått sig ett lyft och det är städat. And i like it!


Vi har nu ätit gott, kött blev de idag. S U P E R go. Skall nu bara smälta maten och lyssna på bra musik ett tag innan jag gör de andra sällskap i soffan framför mobilerna tv:n. 



Av Jesper - 19 januari 2013 16:01

Sitter nu i köket och kollar på när mamma och Louise bakar småkakor. Haha jag äter mest av degen. Hoppas dem blir goa!

Av Jesper - 19 januari 2013 14:19

 

Har nu ätit bullar tillsammans med la familja! super gott. Älskar när mamma får spontant ryck och åker och köper bullar på Maxi. haha. 


 


Just nu sitter jag i sängen och skall snart göra en heder till Nathalie. Har ni hört Darins nya låt, Playing With Fire? SVIN bra! lägger den här nere.. Topp topp bra! 


 


Funderar på om man skall ta och röja lite innan jag gör Nattis heder. Hmm? aja!


Kolla in hennes blogg  HÄR DÅ DÅ!!



Av Jesper - 19 januari 2013 11:18

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards