jaforrealzzz

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Jesper - 20 januari 2013 20:53

 

BETYG: 6/10 | GENRE: Fantasy | Adventure 

KOMMENTAR: Häftig film med fantastiska effekter.


En efterlängtad film.. ja man kan ju inte säga fortsättningen? Eftersom att The Hobbit då utspelar sig före Sagan om ringen filmerna. Vad tyckte jag om filmen? Det var ju mycket fantastiska effekter, med roliga karaktärer och en jätte bra film. Det enda Jag inte gillade var att den blev lite långtråkig och att det drog ut på vissa saker lite för länge. Samtidigt som det händer saker hela tiden, fattar ni? Att korta av några scener med några minuter kunde vara bättre. Det är ganska uppenbart att den bäddar för de andra filmerna som ska komma, det är självklart genom filmens gång att det ska vara en trilogi. Men en bra film! Bra skådesspel. 

Av Jesper - 20 januari 2013 14:41

 

 

When we are together is the time of our lives
We can do whatever, be whoever we like
Spend the weekend dancing, 'cause we sleep when we die
Don't have to worry 'bout nothing
We own the night..


Hellue. Sitter i sängen och sjunger för mig själv, och tillsammans med Selena Gomez såklart. Idag blir de en härlig slappar dag, har redan hunnit städa rummet och tvättat. Skall se om mamma och Filip vill följa med ut och fota senare när han har vaknat. De är rätt så fint väder, men kallt ute nu. Och jag känner för att komma ut lite också. Så varför inte ta med kameran?


Glöm nu INTE av att tävla om alla iPhone 4 skal. 

Av Jesper - 20 januari 2013 14:04

   

My gash, är inte det här en helt perfekt tävling för dig? Liksom, jag, galen i iPhone skal, GALEN? 
Jag har nu en iPhone 5 och har såklart ingen användning för mina iPhone 4 skal. Istället för att slänga dem kan du vinna dem.


Vill du vinna dessa iphone 4 skal som jag inte har användning för? Kommentera i detta inlägg om varför just D U skall vinna. Drar en vinnare på Tisdag.  Lycka till allihopa! <3

Av Jesper - 20 januari 2013 13:56

 


Kommer ni ihåg när man var mindre och fick låna mammas och pappas dator hemma? När man gick in på internet för att spela det där roliga spelet på spela.se eller king.com. Haha aa det var tider det.

Men var har det med bloggning att göra?


Jo jag kommer till det. När man då blev äldre skaffade man tillslut Facebook och blev medlem på andra sociala sidor. Men tillslut tröttnar man på olika saker. Förr eller senare hade jag bara kvar Facebook. Men jag är den som sällan är inne och anstränger mig för att se vad andra gör, vilka dem är tillsammans med eller vilka spel dem spelar osv. Jag öppnar det och bryr mig inte mer med det. För två årsdan ganska exakt hade jag ingenting att göra på datorn. Vilket jag tycke var rätt så tråkigt. Det jag gjorde var att kolla Facebook, nyheter och några få bloggar. Då kom jag på iden att göra en blogg själv.


Men bloggen ville jag kunna skriva om saker jag kanske inte skulle vilja säga till någon eller bara kunna ha något att göra på dagarna förutom plugg. Men med tiden tyckte jag det skulle vara roligt att få lite kommentarer och veta vad man skulle vilja läsa om, detta tyckte jag va roligt och började då lägga ner mer och mer tid på mitt bloggande. Sedan dess har jag haft en blogg och det är det roligaste jag har gjort på en dator tycker jag!



Aa detta var lite info om hur jag började blogga, jag tröttnade med andra ort att bara vara inne på datorn i ca 3 sek varje dag. Om ni vill ha fler önskerubriker är det bara att kommentera och det är något speciellt du vill att jag skriver om.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards