jaforrealzzz

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Jesper - 18 januari 2013 23:09

Just nu tränar jag ganska mycket för att bli i form till bad säsongen i sommar. Inget resultat än så länge. Vist det är en lite. Förändring men det är fortfarande låååångt kvar. Tänkte börja nästa vecka med att äta var tredje timma och nyttigt. Denna veckan va Inge bra, skall oxå försöka få med Hanna och Sofia på detta oxå. INGET ONYTTIGT PÅ VARDAGAR metoden. Haha. We'll see about that. Nej men jag tycker just nu inte om hur min överkropp ser ut just nu. Faktum är att jag tycker det är ganska jobbigt att lägga upp dessa två bilder för jag skäms lite. Men jag gör det oxå för att jag skall kunna våga stå för hur jag ser ut och att komma ur de skalet av skam jag lever i. Hoppas ni förstår!
-No Hate-

Nu börjar resan till en bättre, snyggare och sundare livsstil.

Av Jesper - 18 januari 2013 21:56

Något jag sett på många bloggar är att de har önskerubrik.. väldigt smart! Jag hatar ju rubriker imellan åt så då vore det bra med önskerubrik. Det ända ni behöver göra är att skriva under vad ni vill ska finnas med i önskerubriken. Ni skriver då en rubrik som "kläder" osv. Förstår ni? Sen gör jag ett inlägg om de rubrikerna jag tycker är bra! Så bara skriv på!

Av Jesper - 18 januari 2013 21:41

Hi lovers! Haha jag ser ut som boxer Robert haha!!

Sitter på mitt inte så sköna golv med mobilen i handen och pillar lite med bilder och appar samtidigt som jag har mina hörlurar instoppade i öronen.

Idag i skolan så har det varit lugnt. Har jobbat med 'flytta hemifrån' uppgiften och skrattat tillsammans med mina kära classmates! Vår sammanhållning börjar bli bättre och bättre och det gör så att man vill gå till skolan tro de eller ej men jag börjar tycka om skolan för att jag är omgiven av så härliga personer varje dag. Det ger mig styrka så jag klarar av skoldagarna bättre.

Efter skolan åkte familjen till Allum i Partille, Louise min syster fixade sin efterlängtade iPhone 5 så nu har alla utom Fille en iPhone. Så ni kan ju tänka er hur våra kvällar ser ut, yes... Alla sitter med varsin och spelar så fingrarna ryker. Haha!

Nu skall jag snart göra mig klar för sängen. Imorgon blir det städning av rum och även lite avkoppling.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till din nya favoritblogg! Härlig start på en presentation.

Här har du en blandad kompott med saker och texter jag tycker om. Hoppas ni gillar det som bjuds och att ni tittar in ofta. Pööööös

FÖLJA?

Instagram Follow on Bloglovin jaforrealzzzFollow on Bloglovin

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards